Podchaser Logo
Home
אפלוג 008 - מקסימום אייפונים

אפלוג 008 - מקסימום אייפונים

Released Thursday, 20th September 2018
Good episode? Give it some love!
אפלוג 008 - מקסימום אייפונים

אפלוג 008 - מקסימום אייפונים

אפלוג 008 - מקסימום אייפונים

אפלוג 008 - מקסימום אייפונים

Thursday, 20th September 2018
Good episode? Give it some love!
Rate Episode

בשבוע אחרי האירוע הגדול של אפל יצא לנו ללמוד ולחשוב הרבה על מה שהושק. בפרק זה אירחתי את ניר חורש כדי לדון בעיקר באייפונים - מה חשבנו על האירוע עצמו, מה למדנו מעבר לתחושות מיידיות, סקירות ראשוניות של המכשיר וגם כמובן - האם הוא שווה את המחיר ומה אומרים לנו בכלל מחירי האייפונים החדשים של אפל.

מוזמנים להאזין ולשתף, עם התנצלות מראש על בעיות טכניות וקיטועים מסוימים.

התכנית הוקלטה במקור בשידור חי בפייסבוק, לכן יש מדי פעם התייחסות למה שרואים על המסך וקללות בכל פעם שהשידור נתקע.

אפלוג - תכנית חדשות ומחשבות על אפל וטכנולוגיות שפוגשים בדרך, מבית רפ״י - רשת פודקאסטים ישראלית

[לעמוד הבית של התכנית](http://applog.rafi.media/) | [לעמוד הפייסבוק של התכנית](https://www.facebook.com/applog.podcast/) |[ לעמוד הבית של רפ״י](https://rafi.media/) | [להרשמה ישירה באפליקצית הפודקאסטים של אפל](http://apple.co/2wDuLT0 "Link: http://apple.co/2wDuLT0")

הפרק ביוטיוב:

https://www.youtube.com/watch?v=cZlkPfDJs54

## Introduction

שלום וברוכים הבאים לאפלוג, פודקאסט ומחשבות על אפל ואני עומר ניניו.זהו פרק 008 אחרי הפסקה ארוכה וגיחה קצרה שבוע שעבר בה הבאנו לכם מחשבות ראשוניות על השקת האייפונים והשעונים החדשים של אפל.השבוע, בפרק קצת יותר שגרתי, אני מארח את ניר חורש מהנונקאסט והיה מנוע כדי לדון קצת יותר לעומק על נושאים מרכזיים שעלו בעקבות ההשקה.שימו לב שנתמקד השבוע באייפון בלבד, עם אולי כמה מילים על מערכת ההפעלה שזמינה לכמעט כולם. על השעון כנראה לא ייצא לנו לדבר ונקווה להגיע אליו בפרקים הקרובים.אז בלי עיכובים מיותרים בואו נגיד שלום לניר.

## Apple's iPhone XS keynote was about story, not specs

וידאו מעולה של דיטר בון, בו הוא מנתח את המטרה והמשמעות של אירוע אפל טיפוסי. שהכרזה על מוצרים היא לא רק להקיא מפרטים, אלא להציב מסגרת נרטיבית בו אפל מעבירה את המסר באמצעותו הצרכן יראה את עצמו כחלק ממנה. והיא עושה את זה כבר שנים, באותו מבנה.

## 10 key things you missed at Apple's September 2018 Gather Round event | VentureBeat

דברים שפספסנו

## Daring Fireball: Thoughts and Observations on Apple’s iPhone XS/XR and Series 4 Apple Watch Introductory Event

אבחנה יפה של גרובר - האייפון ה״בינוני״ יהיה בעל הסוללה הכי חזקה מבין השלושה.

## Lasts Longer | Asymco

She said that to reach that goal Apple will have to do three things:

Sourcing recycled or renewable materials for all products.Ensure that Apple products last as long as possible.After a long life of use, ensure that they are recycled properly.

sustainability is a growth business. - Fundamentally, Apple is betting on having customers not selling them products.

מכשיר של 1200 דולר אולי עולה כפול מ600 אבל נותן פי 4 תמורה, כלומר למעשה חצי מחיר. ריצוי ושימור הלקוח. המכשיר גם יימכר הלאה, ככה שלאפל פתאום יש 2-3 לקוחות על אותו מכשיר, והשגת לקוחות שמשתמשים במכשיר ויקנו עוד אחד זה המנוע צמיחה האמיתי.

## The iPhone Franchise – Stratechery by Ben Thompson

תמקד בשלושת הטלפונים המשניים שאפל הוציאה יחד עם מכשירי דגל - ה5c, השמונה והxr

אפל מתעלמת מהקריאות לאייפון מוזל ומאחרים שצוחקים עליה, אפל מוכרת חוויה ולא טכנולוגיה:Thus the first lesson: Apple wouldn’t go down-market, nor did its customers want it to.

האייפון 10 היה הטלפון הכי נמכר והקפיץ את המחיר הממוצע של האייפון ואת הרווחים של אפל:Thus the first lesson: Apple wouldn’t go down-market, nor did its customers want it to.

האייפון XR למד מהטעויות של ה5c, זהו טלפון ללא פשרות, שהוא למעשה טלפון דגל בכל שנה אחרת והוא גדול פיזית, הוא מותאם מראש לשוק של עוד שנתיים שלוש, אז הוא יהפוך באמת להיות האייפון הזול בליין אפהוא אולי יעשה קצת קניבילזציה לזה שמעליו, אבל המחיר שלו גבוה מקודמו והמקס ידחוף את המחיר הממוצע חזרה למעלה.

אפל הפכה לפרנצייז, מבוסשסת על הכרות ושיפור ממכשיר למכשיר, אובר בטחון עצמי, אבל מוצדק, מתגרה ביכולות שלה להעלות מחירים מצד אחד אבל להשאיר שובל ארוך של בחירה, לא משנה מי הלקוח, כל עוד הוא קונה אייפון וימשיך לקנות.

## iPhone Xs and Xs Max: The first reviews are in | Philip Elmer‑DeWitt

רשימה תמציתית של כל הסקירות המרכזיות לאייפונים החדשים, עם ציטוטים נבחרים. סוג של רשימת קריאה למתלבטים אבל הקונצנזוס הוא דומה - האייפון הכי טוב של אפל עד כה, אבל בגלל הקפיצה המשמעותית שנה שעברה, השנה...

Show More

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features