Podchaser Logo
Home
אפלוג 017 - אזניות, אנדרואיד, משקפיים ו iOS 14....

אפלוג 017 - אזניות, אנדרואיד, משקפיים ו iOS 14....

Released Tuesday, 26th May 2020
Good episode? Give it some love!
אפלוג 017 - אזניות, אנדרואיד, משקפיים ו iOS 14....

אפלוג 017 - אזניות, אנדרואיד, משקפיים ו iOS 14....

אפלוג 017 - אזניות, אנדרואיד, משקפיים ו iOS 14....

אפלוג 017 - אזניות, אנדרואיד, משקפיים ו iOS 14....

Tuesday, 26th May 2020
Good episode? Give it some love!
Rate Episode

## פתיחה

ברוכים הבאים לפרק 017 של אפלוג - תכנית חדשות ומחשבות על אפל וטכנולוגיות שפוגשים בדרך, מבית רפ״י - רשת פודקאסטים ישראלית. כפי שהוקלט בשידור חי ב 25.5.2020.

בפרק 017 של אפלוג - האם אפל תוותר על אזניות בכל קופסת אייפון? האם האייפון SE טוב מאנדרואידים בשווי 3000 דולר? האם נראה אפליקציה חדשה למציאות רבודה ורמז אמיתי למשקפיים? כמה מוצלח יכול להיות פרק מיוחד לקורונה של קומדיה באפל טיוי פלוס? כל זאת ועוד לא הרבה כי היתה לי מיגרנה. בשידור חי.

[לא לשכוח גם את קבוצת הפייסבוק, שם יש מסיבות צפיה](https://www.facebook.com/groups/applog)

[הפרק גם זמין לצפייה ביוטיוב](https://youtu.be/50wrncM2P3I)

## אפל תוותר על אזניות בקופסה?

שתי ידיעות קשורות אבל רק בערך - הראשונה היא שיכול להיות שהאייפון הבא יגיע בלי אזניות בקופסה. משלוש סיבות לדעתי - חסכון בכסף, עידוד רכישת איירפודס אלחוטיות ושמירה על איכות הסביבה. גם מסכימים איתי חלקית -

[Free EarPods with an iPhone are an environmental waste - 9to5Mac](https://bit.ly/2WWtEef)

ובינתיים אפל זכתה בפרס יוקרתי על הפרסומת המקורית שלה לאיירפודס - Bounce ועל הדרך עוד המון פרסי פרסום.

[Apple's 'Bounce' AirPods Ad Wins 'Best of Advertising' Award](https://bit.ly/2AWz6Ft)

## האנדרואידים הטובים ביותר נגד אייפון SE

נכון, השוואה די מטופשת ולא ממש סקירה השוואתית הוגנת, אבל עדיין שווה לראות שני מקומות בהם האייפון ״קורע״ את האנדרואיד - ביצועים ועדכוני תוכנה. כמובן שבשאר הוא נחות עד סביר לגמרי, אבל עדיין זה מרשים למכשיר שהוא שליש או חצי ממחיר אנדרואיד יוקרתי.

## גרסה מוקדמת של iOS 14 מסתובבת כבר מדצמבר 2019

תמיד יש דליפות, אבל הפעם נראה שעוד בדצמבר, לפחות 8 חודשים מהשקה, מכשיר אייפון 11 עם גרסה מוקדמת של iOS 14 המיועדת רק למפתחים דלף החוצה מסין לידיים של האקרים אחרים שמפיצים את הגרסה הראשונית בזו בקהילת האבטחה, אבל גם הגיע לפחות למקור עיתונאי אחד - 9to5mac, שפרסמו גילויים חדשים משם בחודשים האחרונים.

## תוכנת הודעות במק תשודרג כנראה לגרסת קטליסט

חלק מהגילויים מ iOS 14 גילו שלפחות אפליקצית הודעות עודכנה לעבוד בגרסת קטליסט, כלומר קוד משותף עם המק. עד כה רק מעט אפליקציות היו כאלה (מניות ותזכורות קוליות למשל) וללא ספק האפליקציה הזו היתה צריכה את זה, בעיקר מהצד של המק. פיצרים כמו מדבקות, גיפים, אפקטים וכדומה יעבדו סוף סוף גם במק ולא רק חד צדדית מהאייפון או האייפד.

## אפליקציית AR חדשה ב iOS 14?

ועוד מהדליפה - אפל כנראה תציג אפליקציית מציאות רבודה חדשה בשם פיתוח ״גובי״ תציד ברקודים QR שיהוו קישורים ישרים לאתרים של אפל ושותפיה, אבל גם שני ברקודים לפחות שאינם מזוהים. יהיו גם חיווים קוליים חדשים למי שמשתמש במציאות רבודה כדי לנווט או למצוא דברים. למשל בעזרת AirTags חדשים.יש הרבה בשר בהדלפות האלה, הן כנראה מבוססות, אך הן לא אומרות שנראה הכל בקרוב אם בכלל. אבל וואוו כמה שזה מעניין.

## מסע אגדי (Mythic Quest) - פרק הבידוד: ביקורת טלוויזיה - וואלה! תרבות

Mythic Quest - פרק מיוחד של סדרת אפל טיוי פלוס גייס 600 אלף דולר לתרומה לצוותים שנלחמים בקורונה. הפרק גם גרף ביקורות מעולות והיווה המשך ישיר לסיום העונה, אז זה נצחון כפול לסדרה, לאפל ולקהל.

## טריילר לסדרת-דוקו חדשה באפל טיוי פלוס

אפל מציגה טריילר לסדרה חדשה שתעלה חודש הבא - ״... היקר/ה״ ובה עשרה סלבס שהיוו השראה לילדים ברחבי העולם שכתבו להם מכתבים והסדרה מתעדת את הסיפורים שמאחורי ההשראה. נבחרת מדהימה של אנשים (וציפור אחת).

## פרידה

תודה רבה, זה היה פרק 017 של אפלוגהתכנית שלנו בנויה כמעט לחלוטין על המלצות מפה לאוזן ובקבוצות או דיונים שונים בפייסבוק, טוויטר וכדומה. נשמח אם תשתפו את התכנית, או כל לינק או דיון מהעמוד שלנו לקבוצות רלוונטיות או לחבר או שניים שמתעניינים בתחום.כמו כל תכנית, תודה שאתם איתנו וזה ממש לא מובן מאליו.ונשמח להשתמע שוב בתכניות הבאות.

בואו נסכם את הדברים שנשמח שתעשו, אחד או יותר זה מספיק:

* להמליץ לחבר או שניים על התכנית* לדרג את התכנית בנגן האהוב עליכם (איפה שאפשר גם ביקורת כתובה זה נחמד)* עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו* הצטרפו לקבוצת הפייסבוק על מנת להמשיך בדיון על הנושאים עליהם דיברנו בתכנית* הירשמו לערוץ היוטיוב ועיקבו אחרינו (משהו עם פעמון נראה לי)* אפשר לעקוב בטוויטר* יש גם טלגרם - ערוץ וגם קבוצה* בקרוב - רשימת דיוור למי שמעדיף לקבל הודעות על פרק חדש בדוא״ל.

Show More

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features