Podchaser Logo
Home
מה הקשר בין סיכוני סייבר לעבירוּת אימיילים?

מה הקשר בין סיכוני סייבר לעבירוּת אימיילים?

Released Wednesday, 10th February 2021
Good episode? Give it some love!
מה הקשר בין סיכוני סייבר לעבירוּת אימיילים?

מה הקשר בין סיכוני סייבר לעבירוּת אימיילים?

מה הקשר בין סיכוני סייבר לעבירוּת אימיילים?

מה הקשר בין סיכוני סייבר לעבירוּת אימיילים?

Wednesday, 10th February 2021
Good episode? Give it some love!
Rate Episode

בחלוף השנים מאז המצאתה, טכנולוגיית האימייל כמעט ולא השתנתה ולא רק משווקים לגיטימיים הבינו את כוחו של האימייל. כך האימייל הפך לאמצעי שיווק החביב על ספאמרים.

הקלות בה ניתן לקנות רשימות אימיילים או לאסוף אימיילים באתרי אינטרנט מרחבי הרשת (על ידי זחלני רשת) וחסם הכניסה הנמוך כדי לבצע שליחת מיילים בתפוצה נרחבת כמעט חינם, הפכה את האימייל לערוץ צפוף לעייפה שרוב מה שעובר בו הוא ספאם מקצועי שחלק ממנו משמש כאמצעי להפצת נוזקות, או פישינג והוא מהווה סיכון סייבר עבור ארגונים.

כחלק מהערכות לסיכוני סייבר ארגונים השואפים לשמור על המוניטין שלהם צריכים לקחת בחשבון לא רק סיכונים בהגנה על מידע אישי, או הרשת הארגונית שלהם באמצעות פיירוולים, או להתגונן מפני וירוסים, אלא כדאי להם גם להיזהר מפני סיכונים ישירים ועקיפים של אימייל.

מה הקשר בין Cyber Security ל-𝗲𝗺𝗮𝗶𝗹 𝗱𝗲𝗹𝗶𝘃𝗲𝗿𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝘆?

למאמר המלא בבלוג

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Show More
Rate

From The Podcast

CRM.BUZZ - אימייל מרקטינג, שיווק, דאטה. מגיש: סלע יפה

פודקאסט ובלוג העוסקים בנושאי אימייל מרקטינג, שיווק, ודאטההגעתם אל הבלוג והפודקאסט המובילים והמעודכנים ביותר בעברית בנושא אימייל מרקטינג ועבירוּת מיילים (email deliverability) הכולל עשרות מאמרים עומק ופודקאסטים בנושא אימייל מרקטינג למתחילים ומתקדמים ומכסה את התחום בצורה מקצועית.אימייל מרקטינג הוא ערוץ ותיק, אבל אולי דווקא בגלל שהוא "הסבא" של המדיה הדיגיטלית הוא לא מקבל את תשומת הלב וההתמקצעות הראויה.אבל זה הולך ונהיה קשה... כדי להצליח באימייל מרקטינג צריך להתמקצע ולא לסמוך רק על כך שהפלטפורמה (מערכת הדיוור) תעשה את הכל. אפשר למצוא כאן עשרות מאמרים ופודקאסטים מקצועיים ומפורטים בנושא אימייל מרקטינג, עבירוּת אימיילים, סקירת מערכות דיוור, אוטומציה שיווקית, שיווק באמצעות תוכן, אימייל מרקטינג עבור איקומרס, טיפים לשיווק במייל ועוד.קישור אל הבלוגהרשמה לניוזלטר של הבלוגלאתר דאטה מדיהa blog and a podcast (in Hebrew) about email marketing email deliverability, marketing and data.

Join Podchaser to...

  • Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists
  • & much more

Episode Tags

Do you host or manage this podcast?
Claim and edit this page to your liking.
,

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features