Podchaser Logo
Home
پادکست رادیو ماجرا

lastsecond

Good podcast? Give it some love!

Episodes
پادکست رادیو ماجرا

lastsecond

Good podcast? Give it some love!
Rate Podcast

Episodes of پادکست رادیو ماجرا

Mark All
Search Episodes...
در آخرین قسمت از فصل سوم رادیوماجرا رفتیم به کشور خاص و متفاوت شیلیاز خشک ترین بیابان ها تا جنگلهای بارانیِ سرسبز ، از گرم ترین مناطق تا سرزمین های قطبی. از شتر های لاما تا پنگوئن های بامزه، این کشور دارای تنوع جغرافیایی و طبیعی بی نظیری در د
 اگر تا حالا مستند یا کارتون­هایی رو درباره ماداگاسکار دیدین مطمئنم که از منحصر به فرد بودن و متمایز بودن طبیعت این کشور مطلع هستین. ماداگاسکار یک کشور جزیره ای توی اقیانوس هنده که درجنوب قاره آفریقا قرار داره. این کشور از جزیره ماداگاسکار که
و اما کشور دوست داشتنی نپال، کعبه ی کوهنوردان دنیادر نوزدهمین قسمت از فصل سوم پادکست رادیوماجرا رفتیم به کشور نپال سرزمین بودا و اورستنپال نسخه تمیز و مرتب شده کشور هنده، البته در مقایسه با هند تمیزتر و مرتب تره ودر قیاس با خیلی از کشورها این
در هجدهمین قسمت از فصل سوم رادیوماجرا رفتیم به سرزمین بابانوئل کشور فنلاندفنلاند یکی از کشورهای دایره قطبی شماله که شگفتی هایی مثل شفق قطبی و خورشید نیمه شب رو میشه توی قسمت های شمالی این کشور دید. قسمت های دیگر فنلاند هم بیشتر شامل جنگل های
در هفدمین قسمت از فصل سوم رادیوماجرا رفتیم به سرزمین الدورادو و اسکوبار کشور کلمبیابا توجه به همکاری مشترکی که با پادکست رخ داشتیم قرار شد که داستان زندگی اسکوبار را در پادکست رخ گوش کنید و داستان سرزمین کلمبیا رو هم در پادکست رادیوماجرا،کلمب
بلاخره رفتیم سراغ تایلندکشوری که خیلی از شماها پیشنهادش را داده بودید، توریستی ترین کشور دنیا و سرزمینی که برای هر سلیقه ای میتونه دیدنی و مناسب باشه، خیلی ها تایلند را به طبیعت زیبا و جزایر بی نظیرش میشناسن، خیلی ها تایلند را به مردم مهربان
تو این اپیزود می‌خوایم بریم به کشور مراکش، کشوری که خیلی از شهرهای مهمش با رنگ خاص خودشون شناخته می‌شن.  جایی که توی اکثر خونه‌هاش، یه اتاق پذیرایی با سبک چیدمان سنتی مراکشی برای پذیرش مهمان‌ها دارن و یه سینی قوری و استکان سنتی هم تو این اتاق
اسپانیا از آن دست کشورهایی است که هر توریستی دوست دارد یکبار به آن سفر کند، مگر میشود مادرید و بارسلون را نادیده گرفت؟اخیرا تورهای اسپانیا هم جز پرطرفدارین تورهای مسافران از ایران هستند. در این اپیزود ما به همراه شنونده ها رفتیم به سرزمین مات
روسیه کشوری که مساحتش ده برابر ایران و دو برابر ایالت متحده آمریکاست ، پس برای دیدن این کشور تو یک سفر نمیتونیم همه جاش رو ببینیم و ما هم تو این اپیزود فقط سراغ دو سه تا شهر رفتیم، اول میریم به بزرگ ترین شهر اروپا مسکو ، کلانشهری با سه برابر
در این ماجرا قصد داریم به مقصدی برویم که گرمای خورشید، چشمه های زیبا و ستودنی، ساحل های پاک و منحصربفرد، بناهای تاریخی مثال زدنی و تکرارنشدنی آن، چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند. این بار به آمریکای لاتین سفر کردیم و مقصد ما در این اپی
بدون تردید ناشناخته ترین کشور دنیا کره شمالی است، کشوری که تمام آنچه که از آن میدانیم بر پایه صحبت های کسانی است که از آنجا گریخته اند و درهای این کشور به روی جهانیان بسته است، ولی با تمام این احوال کره شمالی هرساله تعداد محدودی توریست را میپ
هرکسی که سفر کردن را دوست داشته باشد بی تردید آرزوی دیدن اهرام ثلاثه و کشور مصر رو دارد ، سفر به سرزمینی کهن که هنوز هم پر از رمز و رازهای ناشناخته ای است که بر جذابیت این کشور اضافه می کند، در این اپیزود امیر و شادی به همراه دومهمان دیگر خان
ماجرای سفر ما به کشورهای جهان ادامه دارد و در این ماجرای جدید، سفر ما به سرزمین افسانه ها و داستان ها شروع شده است. در این اپیزود به همراه امیر سودبخش و شادی شاه پسند به قاره ی سبز اروپا و کشور اسکاتلند سفر کردیم. کشوری که گوشه به گوشه ی آن ب
یکی از بزرگ ترین رویاهای هر توریستی دیدن کشور برزیله، تندیس مسیح، آمازون، آبشار ایگوازو، سواحل ریو و بسیاری از جاذبه هایی که خاص این کشور بزرگ و پهناوره باعث جذابیت های بیش از پیش برزیل شده، هرچند که همه چیز در برزیل انقدرها هم زیبا نیست و مر
دوستداران طبیعت برای این که بخوان زیبایی های حیات وحش را در یک کشور دیگری از نزدیک ببینند معمولا انتخاب اولشون کشور کنیاست، کشوری که برای حیوانات احترام زیادی قائله و توریست ها میتونن انواع و اقسام حیوانات از شیر و پلنگ گرفته تا زرافه و گورخر
تو این قسمت اول از همه اومدیم خیلی کوتاه درباره علت جدایی دو کره صحبت کردیم ، بعد در رابطه با غول اقتصادی کره حرف زدیم و به شهرها و جزایر کره سفر کردیم و البته دوتا مهمان فوق العاده هم داشتیم که بهمون کلی اطلاعات جالب و هیجانی دادن، در ضمن مگ
تو قسمت قبل با هم سفر کردیم به هند و از دهلی رفتیم به سمت معابد میمون ها و موش ها و مارها و قلعه پرندگان، بعد سری هم به فرقه آگوری ها زدیم و با خودشون و ریشه اعتقاداتشون آشنا شدیم، تو این اپیزود همراه با دو مهمانمون سفرمون رو ادامه میدیدم و ب
تو اپیزود سوم از فصل سوم رادیوماجرا با هم سفر می کنیم به کشور هند، سرزمین هفتاد و دو ملت، کشوری که به گواه خیلی از توریست ها عجیب ترین و متفاوت ترین کشور دنیاست، ادیان مختلف ، فرهنگ های مختلف و عقاید مختلف در کنار هم تشکیل بزرگ ترین دموکراسی
تو اپیزود دوم از فصل سوم رادیوماجرا با هم سفر می کنیم به کشور آرژانتین سرزمین فوتبال، تانگو و استیکتو این اپیزود با تاریخچه جالب کشور آرژانتین آشنا میشید ، از قبرستان عجیب ریکولتا می شنوید و همچنین چیزهای بسیار جالبی از علاقه مردمش به فوتبال
با فصل سوم رادیوماجرا برگشتیم کنار شما همراهان عزیزقراره تو این فصل هربار با هم به یکی از کشورهای خاص دنیا سفر کنیم و کلی چیزای جذاب و مهیج دربارشون بشنویم.تو فصل جدید دو تا از بهترین پادکسترهای ایران هم در رادیوماجرا همسفرهای شما هستند و شما
این اپیزود آخرین قسمت از فصل دوم رادیو ماجراست، تو این اپیزود ما با نگاهی نو به سفر پرماجرای نوا جمشیدی به کشور افغانستان، سعی کردیم ناگفته های این سفر متفاوت رو برای شما بازگو کنیم.سفر به سرزمین بادبادک ها، به افغانستان کشوری که سال هاست رنگ
در این قسمت رادیو ماجرا با افسانه احسانی همراه شدیم تا درباره یکی از پروژه های موفقشون بشنویم .پروژه احیای عروسک‌های بومی ایران که از ۱۳ سال پیش شروع شده و هنوز ادامه داره.عروسکهایی که افسانه احسانی درباره شون صحبت میکنه فراتر از یک محصول بوم
در این قسمت رادیو ماجرا، ادامه سفر هیجان انگیز بنیامین رضایی با پژو ۲۰۷ به دور اروپا رو دنبال میکنیم.یکی از جذابیت های ماجرای سفر بنیامین ، اتفاقات پیش بینی نشده و چالش هایی هست که در سفر با ماشین شخصی اش براش پیش میاد ، اما اون چیزی که باعث
سفر رفتن روش های مختلفی داره، شاید برای هر شخص یه سبک سفر خاص خودش وجود داشته باشه که مطابق با سلیقه و شخصیت همون آدم هست.در این قسمت رادیو ماجرا قراره با بنیامین رضایی و ماشین شخصی اش در ۸۰ روز به دور اروپا سفر کنیم، سفری طولانی و‌ سخت و الب
Rate

Join Podchaser to...

• Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists