Podchaser Logo
Home
איך לכתוב דיוורים שלקוחות אוהבים?

איך לכתוב דיוורים שלקוחות אוהבים?

Released Wednesday, 18th November 2020
Good episode? Give it some love!
איך לכתוב דיוורים שלקוחות אוהבים?

איך לכתוב דיוורים שלקוחות אוהבים?

איך לכתוב דיוורים שלקוחות אוהבים?

איך לכתוב דיוורים שלקוחות אוהבים?

Wednesday, 18th November 2020
Good episode? Give it some love!
Rate Episode

מכתב הוא הגרעין המרכזי של הדיוור. תחשבו על מכתב אהבה. כמה עוצמה ורגשות אפשר להעביר במילים חמות. מכתב שיווקי שכתוב נכון יכול להשיג אפקט דומה.

בהשוואה לדיוור אלקטרוני, לדיוור ישיר בדואר, יש כמה וכמה יתרונות, אשר דיוור אלקטרוני לוקה בהן בחסר:

דיוור ישיר בדואר כולל מעטפה, שעושה אפקט דומה לאריזת מתנה. יוצרת ציפייה, רושם וסקרנות. מה קיבלתי? ממי קיבלתי? טיזר שמטרתו לשכנע את הנמען לפתוח את המעטפה ולהיחשף לתכולתה. המעטפה יכולה להיות צבעונית, בגדלים שונים, מעטפה רגילה, מעטפה בגודל או צורה לא סטנדרטיים, מעטפת חלון ועוד. בד"כ פתיחת המעטפה לוותה בתנועה של סיבוב פרק היד האוחזת במעטפה (בדומה לתנועת "למה מה?!) כדי להפוך אותה ולראות מי השולח ועל מנת לפתוח את לשון המעטפה עם עט, עיפרון, אצבע או סכין מיוחד לפתיחת מעטפות.

באימייל מרקטינג אין מעטפת טיזר שמאפשרת לנו לבלוט בין שאר הדיוורים ב-Inbox (בתקווה שהמייל לא נחת בתיבת "דואר זבל") ולכן הטיזרים היחידים שעומדים לרשות המדוור באימייל מרקטינג הם שורת הנושא (Subject Line), שורת ה-Pre Header, לוגו, שם וכתובת השולח.

למאמר המלא בבלוג

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Show More
Rate

From The Podcast

CRM.BUZZ - אימייל מרקטינג, שיווק, דאטה. מגיש: סלע יפה

פודקאסט ובלוג העוסקים בנושאי אימייל מרקטינג, שיווק, ודאטההגעתם אל הבלוג והפודקאסט המובילים והמעודכנים ביותר בעברית בנושא אימייל מרקטינג ועבירוּת מיילים (email deliverability) הכולל עשרות מאמרים עומק ופודקאסטים בנושא אימייל מרקטינג למתחילים ומתקדמים ומכסה את התחום בצורה מקצועית.אימייל מרקטינג הוא ערוץ ותיק, אבל אולי דווקא בגלל שהוא "הסבא" של המדיה הדיגיטלית הוא לא מקבל את תשומת הלב וההתמקצעות הראויה.אבל זה הולך ונהיה קשה... כדי להצליח באימייל מרקטינג צריך להתמקצע ולא לסמוך רק על כך שהפלטפורמה (מערכת הדיוור) תעשה את הכל. אפשר למצוא כאן עשרות מאמרים ופודקאסטים מקצועיים ומפורטים בנושא אימייל מרקטינג, עבירוּת אימיילים, סקירת מערכות דיוור, אוטומציה שיווקית, שיווק באמצעות תוכן, אימייל מרקטינג עבור איקומרס, טיפים לשיווק במייל ועוד.קישור אל הבלוגהרשמה לניוזלטר של הבלוגלאתר דאטה מדיהa blog and a podcast (in Hebrew) about email marketing email deliverability, marketing and data.

Join Podchaser to...

  • Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists
  • & much more

Episode Tags

Do you host or manage this podcast?
Claim and edit this page to your liking.
,

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features