Podchaser Logo
DoDechy by Night

Michał, Paweł i Artur

A Comedy, Games and Hobbies podcast featuring Paweł Płocharski
Good podcast? Give it some love!
DoDechy by Night

Michał, Paweł i Artur

Episodes

A Comedy, Games and Hobbies podcast featuring Paweł Płocharski
Good podcast? Give it some love!
Rate Podcast

Episodes of DoDechy by Night

Mark All
Search Episodes...
I tak po długiej przerwie znów udało nam się zasiąść w chilout roomie, chwycić mikrofony w dłonie i porozmawiać o samochodach i o tym co nas przez ten czas ominęło. Oczywiście, po tak znaczącej rozłące ze sprzętem nagrywającym musiało dojść do
Przyznaję się bez bicia, że najnowszy odcinek podcastu motoryzacyjnego DoDechy dojrzewał na moim dysku już od poniedziałku, ale chciałem, żeby wszyscy nasi słuchacze, którzy mają spore zaległości, mogli trochę podgonić. Tymczasem nasza trójka z
Niektóre imprezy sylwestrowe lubią się nieco przeciągnąć… Ale to nie dlatego kazaliśmy Wam czekać na pierwszy w tym roku odcinek tak długo. A żeby tradycji stało się za dość, to w najnowszej audycji postanowiliśmy wybrać nasz samochód roku. Tro
Koniec roku to tradycyjnie czas podsumowań i podejmowania postanowień, które prawdopodobnie w połowie lutego przestaną się sprawdzać… Dlatego przy okazji nagrywania najnowszego odcinka DoDechy postanowiliśmy przełożyć ten zwyczaj na przyszły ro
Ostatnio dużo mówi się o samochodach elektrycznych. Kolejne marki prezentują swoje wizje aut przyszłości. Nie mogliśmy pozostawać obojętni wobec tego trendu i postanowiliśmy na własnej skórze przekonać się o co tyle szumu. W tym celu udaliśmy s
Właśnie sobie uświadomiłem (pisząc opis odcinka), że Ford to chyba jedyna marka samochodów, którą na pewnym etapie życia każdy z naszej trójki prowadził na co dzień. Tym bardziej był to jeden z najbardziej sentymentalnych testów w naszej histor
Z OSTATNIEJ CHWILI! Jeśli już przesłuchaliście poprzedni odcinek (kto nie słuchał, ma do nadrobienia), to powinniście wiedzieć, że Jerzyk się odnalazł i wystąpił ze mną i Michałem w najnowszym odcinku podcastu motoryzacyjnego DoDechy. W związku
W dzisiejszym odcinku podcastu motoryzacyjnego DoDechy czeka Was spora niespodzianka, ale postanowiłem jej nie zdradzać w opisie, więc będzie on musiał być dość powściągliwy. Powiem tylko, że zanim zasiedliśmy przed naszymi mikrofonami, to spęd
Najnowszy odcinek podcastu DoDechy zaczął się nieco inaczej niż zwykle… Zasiedliśmy przed mikrofonami, rozłożyliśmy swoje notatki i… nie będę uprzedzał faktów. Musicie posłuchać sami. Poza początkowymi emocjami, odcinek potoczył się dość standa
Czas jeździ szybkimi samochodami. Wakacje się skończyły, ale my nadal w urlopowych nastrojach. Całe szczęście znaleźliśmy czas, żeby nagrać kolejny odcinek DoDechy, i to nie tylko w studiu. Paweł i Michał, w ramach zagospodarowywania wolnego cz
Do tego odcinka nie trzeba zbyt długich wstępów – naszym zdaniem Renault Megane RS może być najgorętszym hot hatchem na rynku. Oczywiście mniej więcej wiedzieliśmy czego możemy się spodziewać. W końcu w DoDechowej flocie mamy Megane GT, a poprz
Upał na dworze. Upał w samochodzie. Upał w pracy. Upał w chillout roomie. Ale za to ekipa podcastu DoDechy znów nadaje w komplecie. Nie było lekko, ale udało nam się wyrwać Michała ze szponów nieokreślonego bytu i z radością usiedliśmy we trójk
W końcu jesteśmy z powrotem. 120 odcinek już jest i jeszcze pachnie świeżością, bo nagraliśmy go wczoraj. Po dłuższej przerwie trudno było się pozbierać i dojść do naszego standardowego rytmu. Na dodatek Michała zatrzymały sprawy „służbowe”, wi
Wszystko wskazuje na to, że nigdy nie jest, że nie ma powodów do narzekania. Pogoda za oknami piękna – słonecznie, upalnie i kolorowo. Ech… wiosna, to może oznaczać tylko jedno @#$%&@# pyłki traw… Nafaszerowany lekami przeciwalergicznymi i wypo
Witajcie! Dziś, dla odmiany i z okazji Dnia Dziecka, mamy niespodziankę dla wszystkich maluchów i nie tylko. Wspólnie z Podcasterami z całej Polski przygotowaliśmy świetną zabawę – każdy z nas nagrał wiersz, który zostanie dziś opublikowany na
W końcu wróciliśmy z majówkowych wojaży. Wypoczęci i naładowani świeżą wiosenną energią zasiedliśmy przed mikrofonami i nagrywaliśmy bardzo, bardzo długo… A w dzisiejszym odcinku usłyszycie jak chwalę się podróżami po Europie, Michał wspomina o
Są takie dni, że kompletnie nie mam pomysłu na opis odcinka. Po pierwsze, nie do końca pamiętam o czym rozmawialiśmy, ale to akurat nic nowego. Po drugie, jest majówka, przedszkola są zamknięte i rozpraszają mnie dzieciaki. Zresztą najnowszy od
Zanim odpaliliśmy nasz sprzęt do nagrywania, aby zarejestrować najnowszy odcinek naszego podcastu stwierdziliśmy, że ponieważ słucha nas coraz więcej osób, musimy popracować nad bardziej merytorycznym przekazem. Chwilę potem Paweł (zwany Jeżyki
Jak zwykle po powrocie z Genewy nie wiemy, o czym nagrać kolejny odcinek. Przeglądając internet w poszukiwaniu ciekawych wiadomości, naszą główną reakcją jest – „Meeeh!” Co więcej, przełom marca i kwietnia, to okres silnego przesilenia wiosenne
Mieliśmy ostatnio pracowity czas… wyjazdy, nagrania, publikacje. Na szczęście znaleźliśmy trochę czasu, żeby spotkać się na herbacie. I mógłbym w tym miejscu wrzucić jakiś obszerny opis odcinka, ale nie chcę Wam psuć zabawy. Albo po prostu nie
Genewskie targi motoryzacyjne będą trwały jeszcze kilka dni, ale niestety już bez nas. Nasza wyprawa do Szwajcarii dobiegła końca… W drodze powrotnej, jak nakazuje tradycja, nagraliśmy ostatni wyjazdowy odcinek z cyklu #GIMS2018, w którym ja pr
Początek drugiego dnia targów motoryzacyjnych w Genewie wyglądał podobnie do pierwszego, z tą różnicą, że kiedy już dotarliśmy na miejsce, tłumy były znacznie mniejsze, a wszystkie samochody odkryte. W związku z tym zaczęliśmy z grubej rury… Ja
Pobudka o nieprzyzwoicie wczesnej godzinie. Poranna toaleta. Kawa, croissant o konsystencji chrupiącego powietrza z czekoladowym nadzieniem i radio Nostalgi. A potem były już tylko samochody… Pierwszy dzień targów motoryzacyjnych w Genewie za n
Tradycję należy pielęgnować, dlatego jak co roku postanowiliśmy zdać Wam pełną relację z naszego wyjazdu na Targi Motoryzacyjne w Genewie. Zaczynamy jak zwykle od odcinka, w którym rozmawiamy o naszych oczekiwaniach i emocjach towarzyszących na
Za tydzień o tej porze będziemy już w jednym z najważniejszych miejsc na motoryzacyjnej mapie świata. Paweł będzie już wymieniał baterię w aparacie, Michał z trudem będzie panował nad emocjami, a ja, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, pow
Rate

Join Podchaser to...

• Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists