Podchaser Logo
Home
چرا در شمال کشور سرمایه گذاری کنیم؟

چرا در شمال کشور سرمایه گذاری کنیم؟

Released Saturday, 29th January 2022
Good episode? Give it some love!
چرا در شمال کشور سرمایه گذاری کنیم؟

چرا در شمال کشور سرمایه گذاری کنیم؟

چرا در شمال کشور سرمایه گذاری کنیم؟

چرا در شمال کشور سرمایه گذاری کنیم؟

Saturday, 29th January 2022
Good episode? Give it some love!
Rate Episode

سرمایه گذاری در مازندران را چگونه ارزیابی میکنید؟ باید بپذیریم این ایده، از همیشه تا هنوز جذابیت وسوسه انگیزی برای سرمایه گذاران داشته است. البته وقتی صحبت از سرمایه گذار میکنیم، لزومی ندارد حتماً وزن جیبتان سنگین تر از خودتان باشد یا به قول معروف، پولتان از پارو بالا برود! بلکه حتی اگر اندک سرمایه ای داشته باشید، سرمایه گذاری در مازندران برای شما هم میتواند یک فرصت طلایی باشد.

در روز هایی که بنا به شرایط خاص اقتصادی، همه در تلاش هستند تا نقدینگی شان را به دارایی های ارزشمند تبدیل کنند، گزینه های مختلفی را برای این منظور میتوان مدنظر قرار داد. با اینحال همیشه گزینه هایی وجود دارند که بنا به دلایلی، جذاب تر هستند و پتانسیل سودآوری بیشتری دارند. پس بیایید در اینجا به مهم ترین دلایل سرمایه گذاری در مازندران، نگاهی داشته باشیم. سرمایه گذاری در مازندران اعم از خرید زمین، آپارتمان و همینطور ساخت یا خرید ویلا نه تنها ارزش سرمایه ی در دسترس تان را حفظ میکند، بلکه با توجه شرایط براحتی میتوان حدس زد که ارزش این سرمایه ظرف مدتی کوتاه رشد چشمگیری را تجربه میکند.

میدانیم که در شرایط فعلی، تورم شدیدی بر فضای اقتصاد کلان کشور حاکم است و صد البته که این امر، به هیچ وجه پدیده ی مطلوبی نیست. با اینحال باید تحت هر شرایطی، بهترین تصمیم را بگیرید و با کارت های تان، درست بازی کنید! در روز هایی که ارزش پول نقد، آن هم به طور ساعتی، کاهش مییابد، تبدیل پول به دارایی منطقی ترین اقدام ممکن میتواند باشد و اینجاست که  سرمایه گذاری در مازندران، بیشتر از همیشه، یک ایده اقتصادی هوشمندانه به نظر میرسد.

فراموش نکنیم در شرایط تورمی، قیمت ملک و زمین با ضریب تصاعدی بسیار بالاتری در مقایسه با سایر دارایی ها، افزایش مییابد و این بدان معناست که اگر در حال حاضر برای سرمایه گذاری در شمال، پول کافی داشته باشید و این فرصت را از دست بدهید، دیگر شاید هیچوقت قادر به انجام این کار نباشید. در اینصورت، بعید است بتوانید بابت این تعلل و خطای بزرگ استراتژیک، به همین راحتی ها با خودتان کنار بیایید!

سرمایه گذاری در مازندران، پتانسیل درآمد زایی بسیار زیادی دارد. اگر یک خانه بخرید، میتوانید روی ایده واگذاری آن بصورت رهن و اجاره، فکر کرده و ضمن حفظ ارزش سرمایه، یک منبع درآمد قابل توجه برای خودتان ایجاد کنید. از طرف دیگر، خرید ویلا در شمال، آپشن های مختلفی را در معرض انتخاب تان قرار میدهد. این زمین میتواند در آینده ای نه چندان دور برای مقاصدی مثل زراعت، پرورش ماهی، پرورش شترمرغ و مواردی از ایندست مورد استفاده قرار گیرد و واضح است چنین فعالیت هایی چه بازده سرمایه گذاری بالا و درآمد سرشاری میتوانند برایتان داشته باشند.

بیایید بپذیریم که انگیزه های اقتصادی، تنها دلیل زندگی کردن نیستند! در روزگاری که به واسطه آلودگی هوا، حتی نفس کشیدن هم گاهی به یک کار سخت تبدیل میشود، اطمینان از داشتن یک کنج دنج در خطه ی رویایی شمال، میتواند بهترین اتفاق ممکن باشد و اساسا به همین دلیل است که بسیاری از افراد، نسبت به خرید یا ساخت ویلا در این ناحیه اقدام میکنند. اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم باید بگوییم شرایط طوری پیش میرود که اساساً هر شکلی از سرمایه گذاری در مازندران، میتواند برایتان یک برد باشد. حتی اگر سرمایه اندکی دارید که با آن فقط قادر به خرید قطعه زمینی کوچک و دور افتاده باشید، باز هم توصیه ما این است که روی ایده خرید همان قطعه زمین، خوب فکر کنید.

شما میتوانید با مستر ملک یک سرمایه گزاری بلند مدت داشته باشید. افزایش تقاضا برای خرید زمین در شمال و همینطور نیاز به فضای بیشتر برای ساخت و ساز، باعث شده که قیمت زمین در شمال بالأخص در مازندران، بسیار سریعتر از حد تصور رشد کند. شاید همان قطعه زمینی که به افزایش قیمتش حتی تا ده سال بعد هم امید زیادی ندارید، در کمتر از دو سال برایش سر و دست بشکنند! غافلگیری هایی از ایندست، پای ثابت جذابیت های سرمایه گذاری در مازندران هستند!

Show More
Rate

Join Podchaser to...

  • Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists
  • & much more

Episode Tags

Do you host or manage this podcast?
Claim and edit this page to your liking.
,

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features