Podchaser Logo

Episodes of Trip Flakes, με τον Χάρη και τον Αργύρη

Mark All
Search Episodes...
Κι αφού γυρίσαμε την Ευρώπη από Βορρά Νότο, Δύση κι Ανατολή, ταξιδέψαμε στα μήκη και πλάτη της γης μέσα από άλλους ταξιδευτές, μοιραστήκαμε την εμπειρία Ελλήνων που ζουν μακριά από τη χώρα, για λίγα ή περισσότερα χρόνια δεν έχει σημασία.Στο τε
Η Ευρώπη ακούγεται ιδανική για μετανάστευση, η Αμερική ονειρική και σε κάποιες χώρες της Ασίας γίνεται δουλίτσα. Αλλά τι θα έλεγες για μετακόμιση...στην Αφρική; Η Κέλλυ μας μιλάει για τη μεγάλη απόφαση που πήρε να φύγει στη Ρουάντα και να αναζη
Η Αυστρία είναι μια πανέμορφη χώρα (αντικειμενικά!) που συνδυάζει μαγευτική φύση και εξαιρετικά μνημεία. Από την πρωτεύουσα μέχρι τα χωριά, μεγάλες πόλεις και πεδιάδες διάσπαρτες με λίμνες και ποτάμια, όποια διαδρομή και αν διαλέξει κανείς θα χ
Πολλοί οι Έλληνες της Ευρώπης, όχι λιγότεροι κι αυτοί στην Αμερική, αλλά ήξερες ότι υπάρχουν και αρκετοί στην Ασία με μερικούς από αυτούς στην Ιαπωνία; Καλά, μη φανταστείς και γκέτο αλλά πλέον, χάρη στη τεχνολογία, μπορείς να ανακαλύψεις αρκετο
Όπως κάθε ταξίδι, έτσι και η σκανδιναβική μας περιήγηση φτάνει στο τέλος της. Μια τελευταία δόση από την πρωτεύουσα της Σουηδίας, την πανέμορφη Στοκχόλμη με τα νησάκια της, τους γεμάτους κόσμο δρόμους, τις υπέροχες στάσεις μετρό, την παλιά πόλη
Μπορεί η Ευρώπη να έχει... τους Ελληνές της, αλλά τι συμβαίνει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού; Πετάμε λοιπόν, έστω και διαδικτυακά για τις ΗΠΑ και τη Βοστώνη για να συνομιλήσουμε με τον Νίκο και τον Δημήτρη, δύο παιδιά μιας άλλη γενιάς. Τις δυ
Έχεις ακούσει ποτέ για τη «Θεσσαλονίκη της Σουηδίας»; Μάλλον όχι, γιατί ήταν δικιά μας δημιουργία και ΠΟΠ πια για την πόλη του Γκέτεμποργκ. Εκεί που χτυπάει η καρδιά των φοιτητών της Σουηδίας, εκεί που ο ήλιος αργεί να δύσει. Και σαν παρέα ιδια
Επόμενη στάση... ξανά πίσω για Ολλανδία! Αποφεύγοντας τουρίστες και κεκάκια που εφραίνουν καρδίαν και μυαλό, εντοπίσαμε δύο αδερφές που ζούνε τη δικιά τους εκδοχή στη χώρα της τουλίπας. Η Δήμητρα και η Χαρά μιλάνε στους Trip Flakes μέσα από δύο
Οι εκδρομές χωρίς πλάνο έχουν τα ωραία τους! Όπως αυτή η στάση στο Χέλσινγκμποργκ, μια πόλη μάλλον άγνωστη στους περισσότερους από εμάς. Δίπλα στη θάλασσα, με τα δικά της καλά, το "Ναύπλιο της Σουηδίας" εντυπωσιάζει. Και πήραμε το ταξί για A ni
Επόμενη στάση και πάλι Σουηδία! Όχι για να μιλήσουμε για τις δικές μας περιπέτειες αλλά για να ακούσουμε τις περιπέτειες μιας Ελληνίδας που έφυγε για τα ξένα και τελικά... έμεινε απέξω! Η Νατάσα Παυλίτσεβιτς μιλάει στους Trip Flakes για κάθε αρ
Αφού φτάσαμε μέχρι εδώ γίνεται να σταματήσουμε; Εισιτήριο τρένου και φύγαμε για Μάλμε! Άλλωστε, κάτι θα έχει και εκεί η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Σουηδίας. Κι επειδή τα νεύρα μας λίγο δοκιμάστηκαν, βάλαμε να δούμε το Summer Survivors για να χαλ
Πώς είναι η ζωή στη Δανία; Ο καιρός επηρεάζει τη διάθεση; Το φαγητό είναι ακριβό σε όλη τη χώρα; Και τι προσφέρει σε κάποιον που αποφασίζει να αφήσει τη ζεστή θαλπωρή της Ελλάδας για την κρύα ατμόσφαιρα της χώρας του Βορρά; Η πρώτη συζήτηση με
Από τους 35 βαθμούς Κελσίου της Ελλάδας, τον καύσωνα του καλοκαιριού και τα κοντομάνικα, βρεθήκαμε στην πανέμορφη πρωτεύουσα της Κοπεγχάγης. Με απώτερο σκοπό να φτάσουμε πιο μακριά και να επισκεφτούμε διάφορες πόλεις του Βορρά. Παράλληλα, σχολι
Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας φτάνει στο τέλος του. Με τελική στάση την πόλη του Έσσεν!Λίγο άδοξα, με απροσδόκητες συναντήσεις και εκπλήξεις και τους Trip Flakes να έχουν αλλάξει δρόμους. Ταινία του επεισοδίου; Come as you are -
Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας συνεχίζεται σε μια από τις παλιές πρωτεύουσες της χώρας. Το τρένο μας φέρνει έξω από το Βόννη, εκεί όπου γεννήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους μουσικούς του κόσμου, ο Μπετόβεν. Ταινία του επεισοδίου;
Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας συνεχίζεται σε μια από τις πιο ιστορικές πόλεις της χώρας Το τρένο μας φέρνει έξω από το Άαχεν, την πόλη όπου γεννήθηκε ο Καρλομάγνος, την πόλη που γλίτωσε από τον διάβολο, την πόλη από όπου μπορείς
Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας συνεχίζεται! Το τρένο μας φέρνει σε μια απο τις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, την εντυπωσιακή Κολωνία με τον εμβληματικό καθεδρικό που εντυπωσιάζει κάθε επισκέπτη. Κι εμείς, μείναμε με το στόμα α
Καλωσήρθατε και πάλι στο φτωχικό μας. Μετά από μερικούς μήνες απουσίας, επιστρέψαμε με μια νέα περιπλάνηση. Παίρνουμε το τρένο και ξεκινάμε να ανακαλύψουμε το Ντίσελντορφ, την παλιά πόλη, την προμεναδα δίπλα στο ποτάμι και τους ιαπωνικούς κήπου
Ποιος να το έλεγε ότι θα φτάναμε για ακόμη μια σεζόν στα αυτιά; Αυτή τη φορά ταξιδεύουμε σε άλλη χώρα, παρέα πλέον αυτή τη φορά, ενώ θα έχουμε όπως πάντα καλεσμένους από διάφορα μέρη του πλανήτη. Το γουστάρατε, το αγαπήσατε και εμείς λέμε να σα
Ποτέ θα δούμε βαπόρια με φτερά να κόβουν βόλτες; Η Α.Ι. ενδέχεται να επικρατήσει σύντομα στα ταξίδια μας; Και τι είναι τελοσπάντων ο 'φουτουρισμος"; Αυτά και άλλα πολλά μας εξηγεί ο Δημήτρης Δημητριάδης και περιγράφει πώς ενδέχεται να είναι τα
Άκρως καλοκαιρινό επεισόδιο, όπου οι Παξοί κυριάρχουν. Με παρέα τον οδηγό και φίλο Λευτέρη και συνοδοιπόρο την Ελένη, φεύγουμε από τη Θεσσαλονίκη για το νησί του Ποσειδώνα. Τι είδαμε, τι ζήσαμε, τι γευτήκαμε και τι αποκομίσαμε; Πάτε το play για
Ακόμα ένα Podcast επεισόδιο διαφορετικό, ένα επεισόδιο άκρως... πειρατικό! Ο Πειρατής του Θερμαϊκού σηκώνει άγκυρα και μας ταξιδεύει μέσα από το Πειρατολόγιο σε ένα κυνήγι Θησαυρών αυτής της χώρας! Ακολουθήστε το Instagram https://www.instagram
Να ευχαριστήσουμε τη Λέσβο, τη Μυτιλήνη και τα υπόλοιπα νησιά μας είχε πει γνωστός πολιτικός κάποτε για να κάνει τη διαφορά. Αντ' αυτού εμείς μιλάμε για το τρίτο μεγαλύτερο κομμάτι γης επί νερού της Ελλάδος, μέρη, παραλίες και φαγητά που αξίζει
Σε αυτό το Podcast επεισόδιο των Trip Flakes μιλάμε με τον Ηλία Βροχίδη (@madnomad), ένα διαφορετικό ταξιδιώτη που αποφάσισε να οργώσει Ασία και Αφρική... με μια μηχανή! Τρελός; Σίγουρα νομάς αυθεντικός! Μπορείς να παρακολουθήσεις τη συζήτηση γ
Bonus Επεισόδιο επειδή το ζητήσατε. Είχατε απορίες μετά το επεισόδιο της Φένιας. Αυτές είναι οι απαντήσεις από εμάς για εσάς σε ένα απολαυστικό Q & A. Ακολουθήστε το Instagram του Podcast  https://www.instagram.com/trip.flakes/Youtube Subscrib
Rate

Join Podchaser to...

• Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists