Podchaser Logo
Home
WIR sind die Veränderung

Astrid Schröder

WIR sind die Veränderung

A weekly Education, Society and Culture podcast
Good podcast? Give it some love!
WIR sind die Veränderung

Astrid Schröder

WIR sind die Veränderung

About
WIR sind die Veränderung

Astrid Schröder

WIR sind die Veränderung

A weekly Education, Society and Culture podcast
Good podcast? Give it some love!
Rate Podcast

Wovon auch immer du träumst und was immer du tun willst - fang damit an!

Solange wir warten sind wir nicht wirklich lebendig. Die Zweifel in uns können übermächtig sein, wenn wir nicht aktiv werden. Du kannst in dieser Sekunde entscheiden, einen neuen Weg zu gehen und die gewohnten Gleise hinter dir lassen. Warum solltest du in einer Situation bleiben, die dir deine Lebensenergie und Freude raubt? Für mich macht das schon lange keinen Sinn mehr.

So vieles ist möglich, wenn du dich dafür öffnest.

Ist dir aufgefallen, dass sich unsere Welt rapide wandelt? Möglicherweise kommen noch mehr Veränderungen auf uns zu, und was es jetzt unbedingt von uns braucht ist, dass wir diesen Wandel auch in uns vollziehen. 

Gemeinsam mit dir möchte ich in diesem Podcast Wege erforschen, wie wir über uns selbst hinauswachsen und unser Leben neu gestalten können.

WIR sind die Veränderung - lass sie uns jetzt kreieren! 

Show More

Creators & Guests

We don't know anything about the creators of this podcast yet. You can so they can be credited for this and other podcasts.

Podcast Reviews

This podcast hasn't been reviewed yet. You can to show others what you thought.

Mentioned In These Lists

There are no lists that include "WIR sind die Veränderung". You can add this podcast to a new or existing list.

Host or manage this podcast?

Do you host or manage this podcast?
Claim and edit this page to your liking.
Are we missing an episode or update?
Use this to check the RSS feed immediately.

Podcast Details

Created by
Astrid Schröder
Podcast Status
Active
Started
Mar 11th, 2024
Latest Episode
Apr 21st, 2024
Release Period
Weekly
Episodes
7
Avg. Episode Length
23 minutes
Explicit
No
Language
German

Podcast Tags

This podcast, its content, and its artwork are not owned by, affiliated with, or endorsed by Podchaser.
Rate

Join Podchaser to...

  • Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists
  • & much more

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features